Fa uns mesos a Catalunya Ràdio es va jubilar la Maite Sadurní i em va confiar un munt de cintes de casset que guardava a un armari del seu lloc a la redacció. Aquest contingut l’estic digitalitzant i passant a l’Arxiu de TV3 i Catalunya Ràdio i també a l’Arxiu Sonor de la Ràdio a Catalunya.

En concret el que escoltem avui és un fragment del programa «El somni d’una tarda d’estiu» que va emetre el 5 d’agost de 1987. És una conversa amb el director de cinema Antoni Ribas que parla del seu proper projecte, una pel·lícula dedicada al mestre Dalí. Una pel·lícula que el mateix geni va expressar la seva oposició a què es rodés.
És interessant poder escoltar com estava plantejant la pel·lícula, que finalment es va estrenar l’any 1991, i en quins actors tenia al cap per fer-la.





Deja un comentario