[CAT] Ara fa uns anys vam anar als preciosos llacs de Plitvice a Croàcia. Són dins d’un parc nacional que ja ens van dir que estava molt concorregut de turistes.

Passarela dels Llacs de Plitvice a Croàcia

[CAT] El problema és que a banda de concorregut, bona part del recorregut era una passarel·la de fusta. T’has de carregar de paciència i intentar gaudir de l’espectacle natural que és realment impressionant. En un moment donat, vam tenir una nena croata que parlava amb la seva mare davant nostre i em va semblar interessant enregistrar-la.

[ESP] Hace unos años fuimos a los preciosos lagos de Plitvice en Croacia. Están dentro de un parque nacional que ya nos dijeron que estaba muy concurrido de turistas. El problema es que aparte de concurrido, buena parte del recorrido era una pasarela de madera. Tienes que cargarte de paciencia e intentar disfrutar del espectáculo natural que es realmente impresionante. En un momento dado, tuvimos una niña croata que hablaba con su madre delante de nosotros y me pareció interesante grabarla.

[ENG] A few years ago we went to the beautiful Plitvice Lakes in Croatia. They are inside a national park that we were told was very crowded with tourists. The problem is that apart from being crowded, a good part of the route was a wooden walkway. You have to be patient and try to enjoy the natural spectacle that is truly impressive. At one point, we had a Croatian girl talking to her mother in front of us and I thought it was interesting to record her.

, ,

Deja un comentario

Trending